Sundaymorning!

Vaknade utvilad idag, känns skönt!
Igår var vi hemma hos Emma&Anders. Vi spelade lite spel, Jeopardy. Jag och Örjan var ett lag, Emma och Emelie var det andra och i det tredje var Anders och Spongh. Jag kan ju säga att Anders lag sopade banan med oss. Jag fattar inte hur man kan veta så mycket om allt, snacka om att vara allmänbildad. Plus att Anders var jävligt snabb att trycka på knappen oxå. Vi hade våra funderingar att han hade tränat i smyg =)
Efter en stund av spelande och lite youtubesökningar =) Så vart folket hungriga så jag och Emma stack iväg till Gyllenemåsen och handlade hem lite käk. Måste säga att vi hade jävligt djupa samtal i bilen både dit och hem, eller vad säger du Emma? =) Alltid roligt att prata med Emma om vissa saker för hon har så kloka svar. Emma, du är som en uggla =) Puss på dig!

Annars idag så är det ju Fars dag! Vi har köpt en liten present till pappa och håller tummarna... Ska även åka till Marieberg. Örjan behöver hitta lite kläder då han ska på begravning nästa vecka för sin mormor Ethel =(

That´s it for now!


Hahahaha ni måste lyssna på detta klipp. Det är Martina Thun från Morgonpasset i P3. Så jävla rolig hon är!!!
www.sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=2727057

Kommentarer
Postat av: Ugglan

Hahaha du är så rolig!! Jag är väl inte den som alltid har kloka svar!! Men samtalen var rätt djupa ;)

2010-11-14 @ 10:34:43
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0