tråkdag!!!

Usch vilken tråkig Lördag. Örjan är till Pålsboda och servar hans mammas bil och det bara regnar ute =( Men nått som gjort mig glad nu på fm är att när jag var uppe till Gryt så fick jag lite grejor av Kevin&Alexandra som dem har gjort på slöjden =) Jättefina! Alexandra har gjort lådan, helrolig! Och Kevin har gjort kroken och en liten ljuskopp. Så duktiga dem är säger jag bara. Och när jag skulle åka hem så visade Alexandra mig en teckning hon hade gjort där hon hade ritat en klänning som hänger på en klädstång (Hmm heter det så??), skor, ring, halsband m.m. Det var jättefint målat. Lite som en designteckning på ett klädesplagg =) Jag vart allafall imponerad, hon är skitduktig på att måla den tjejen.



Jaha vad ska man göra annars idag då... laga mat ska jag göra straxt, vad det nu ska bli??? Sen funderar jag på att höra av mig till Emma och se om hon är hemma.

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja hör av dig :) Men vi är inte hemma fören ikväll....

2010-11-13 @ 12:37:35
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0