Fredag =)

Så skönt det är Fredag och ledig helg. Idag så har jag jobbat i Pålsboda, roligt roligt och när jag lagom kom hem så var det dax och åka till träningen. Tränade skivstång + idag och det var jobbigt!!! Gick väldigt tungt på triceps, biceps och axlar. Träningsvärk imorrn =/ Eller vad säger du Spongh? Hihihi...
Har även köpt present till Pappa som fyller år imorgon. Hoppas han blir glad och att han **** =) Hämtade även ut mina gummistövlar som jag beställde från Ellos, jättesnygga och sköna. Hoppas man får användning av dem nu???!!!

Och igår så var jag ju iväg till Rolf men ryggen vart ju inte speciellt bättre =( Synd synd men vad gör man. Förhoppningsvis så blir det bra när jag kommer igång med träningen på riktigt.
Efter Rolf var jag till Marieberg och köpte lite kläder som jag ska ha när Guje och jag åker upp till Stockhlm om typ tre helger =) Vi ska bla. kolla på Mia Skäringers "Dygnkåt och hur helig som helst". Verkar ju vara asrolig...
Och ikväll har vi kollat på Idol. Jag ringde och röstade på Linnea, som sjöng "jumping jack flash". Gillade hennes röst, scenframträdandet och versionen =) Och så röstade jag på Minna...
Och hur rolig är inte serien Modern Family. Man kan ju inte låta bli att tycka att den är helrolig. Gillar gayparet =)

Men men nu blir det nog snart SÄNGEN. Får se när jag vaknar imorrn. Ska nog hänga för nått för fönstret som Anders sa, då kanske jag slipper och vakna typ vid sjutiden imorrn.

Goodbye!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Susanne!!! sover ni utan persienn eller nått??? då är det inte konstigt om du jämt vaknar tidigt!!!



O så såg jag att du röstade på Linnea, jag tyckte hon kunde åka hem....helst Elin o Chris. men när Elin fick stanna tyckte jag linnea :)



o modern family var verkligen inte bra!!

2010-10-02 @ 09:29:17
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

jag förstår inte din smak EMMA!!! Du är ju rutten =)

2010-10-02 @ 10:06:51
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä Susanne, DU är rutten ;)

Linnea var bättre än modern family iaf :)

2010-10-02 @ 11:14:19
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nääähäää... De var lika bra båda två, så det så!!!!

2010-10-02 @ 11:40:29
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0