Big money rolling in...

Eller ja nått sånt... Har nämligen sålt tre telefoner till Envirofone, Nokia Express Music, Nokia N70 och Nokia N95. För det fick jag 1900 spänn. Är rätt så nöjd faktiskt, det ger ju lite mer i kassan allafall. Passar ju bra oxå när man behöver ha lite nya vinterdäck bla. =)
Så om ni har gamla mobiler, dock inte för gamla, ligger hemma och skräpar så gå ut på www.envirofone.se och se hur mycket ni kan få för dem. Lät lite som en säljare där tyckte jag, hahaha!!!

Ja och imorrn ska jag till Rolf =) Hoppas han kan ordna till ryggen på mig. Är som en fiolsträng i ryggen på morgonen. Väldigt stel och ont, inte bra asså. Vi får se vad han åstadkommer...

Hej sålänge!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sussi. Nu har JAG inte sett er på LÄNGE. Var är ni ????????????

2010-09-30 @ 20:41:40
Postat av: Susanne

Vi bor ju här i Snickarbooooo. Du kanske skulle komma ut hit någon dag så kommer du ihåg =) Vi får komma upp till helgen då du fyller =)

2010-09-30 @ 21:27:36
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0