I made it!!!

Herregud nu har jag sprungit spåret i Hjortkvarn, 2 GÅNGER= alltså 5 km, och det var jobbigt. Visst första rundan gick bra. Jag försökte tänka på det här som Guje och jag har pratat om att man ska ta ut löpstegen ordentligt och vara lite mer graciös i stegen =) Gick hyfsat. Sen när jag skulle springa en till runda tänkte jag "vad har jag gett mig in på". Kände mig som en liten heffaklump när jag kom springandes eller ska jag säga lufsandes =) Om folk skulle ha sett mig skulle de ha tänk "Nämen titta, undra vad det där är för en ny elefantart" Hahaha! Sista backen, alltså klockarbacken, tänkte jag att jag lägger mig ner och SJÄLVDÖR!!! Men jag klarade den med...

Nu har jag duschat och sen ska jag hänga upp tvätt, rensa lite i våran garderob vi har på bottenvåningen. Ser ut som ett slagfält =) Sen ska jag bara vara...
Ikväll börjar ju "Ensam mamma söker", så bra! Eller hur Emma? =)))

Lite summering av igår kväll. Tony, Guje och Frida var ju här då. Vi bjöd på kyckling med basilikapasta, och det verkade uppskattat =). Sen hade jag gjort efterätt som var vanilj och limepannacotta, gott!!! Vi kollade även på en film med Black Jack men den var inge bra. Kommer inte ens ihåg filmtiteln på den...
Men det var en trevlig kväll. Jag kom inte ens ihåg att ta några kort, skäms på mig.

Nej nu blir det att sätta fart....

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses jag klara knappt ett varv idag kändes det som :) Du är duktig du elefanten ;)

2010-09-12 @ 14:30:24
Postat av: Emma

Glömde mitt namn :)

2010-09-12 @ 14:31:07
Postat av: Jenny R

Fan vad GOD pannacottan var!!! RECEPTET TACK!!! Skitgod, vill ha MER MER MER!!! :-)

2010-09-12 @ 15:36:30
Postat av: Lollo

Ses vi på Onsdag? Hoppas! KRAM

2010-09-12 @ 16:24:12
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

ja emma men som sagt det sista varvet var tungt...

Jenny: Vad kul att den var god, ska lägga upp receptet på det =)

Lousie: Visst ja det hade jag glömt bort... ja jag får se. har ju inte tänkt att handla något men det är ju kul att träffa dig =)

2010-09-12 @ 16:54:06
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Fia

Bra gjort san!! vadå heffa eller elefant, det såg säkert jättefint ut=)den där jävla klockarbacken tar döööd på en ju! Såg korten du lagt upp på nikki, så söt hon är!

2010-09-12 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0