IDOL!!!

Måste berätta först att jag var på återbesök hos veterinären med Selma idag. Gick väldigt bra. Hon fick ytterligare en kortisonspruta, fast dubbeldos denna gång, och så skulle hon fortsätta äta samma mängd tabletter som hon har gjort nu så får vi se. Hoppas på det bästa!

Nu har nyss kollat på Idol. Imorrn blir det spännande och se vilka som kommer vidare, har ju några favoriter men kommer inte ihåg namnen på dem.
Är bättre i magen nu allafall, så skönt. Inte kul det där med magkatarr kan jag säga.

Åh jag vart så rädd här i förgårskväll. Zappade runt på tv för det var reklam på det programmet jag kollade på. Slog över till Canal+ där skräckfilmen "Barnhemmet" gick, och vid just den scenen så filmade dem en pojke bakifrån och när han vände sig om så hade han helt förvridet ansikte typ. Mamma!!! tänkte jag, blundade snabbt som attans och böt kanal. Som tur var fastnade inte bilden i mitt lilla huvud. Lika bra det annars kunde väl inte jag ha somnat typ. Ja och precis efter jag hade sett den otäcka pojken var jag ju tvungen att titta ut mot altandörren. Tänk om det hade stått nån där =O Jag hade ju skitit på mig. Ja bara i min lilla värld!!!

Imorrn ska jag och Örjan åka och handla mat, kul värre! Sen på kvällen tänkte jag åka till Emma och kolla på Idol och så, om fröken behagar sig och svara på mitt mess =)

See ya!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0