marieberg =)

Har varit med Guje till Marieberg idag. Hon behövde ju smakråd när det gällde kläder till bröllopet och det resulterade i att hon hittade klänning, sjal och skor. Väldigt snyggt allting tycker jag, är lite avis faktiskt =) Jag vill oxå gå på bröllop och ha en fin klänning och skor =( Så nu tycker jag faktiskt att nån av våra vänner kan ju ta och gifta sig... Eller???

Och så ikväll vart det ett spinningpass, i like! Och nu blir det sängen.

            
             Är inte det här den mest sötaste, raraste, bedårande klänning
             ni har sett? Frida ska ha den på bröllopet på Lördag.


Thank you and good night!

Kommentarer
Postat av: fia

åh vilken söt klänning, hon kommer ju stjäla all uppmärksamhet från bruden i den:-) nu är jag så gott som frisk så nu kan jag följa med och svettas någon dag när du känner för sällskap:-)

2010-09-27 @ 22:31:24
Postat av: Lollo

Riktigt Söt Klänning!



Vad bra att Ni hittade Klänning och tillbehör! Annars när man är ute efter något sså brukar det aldrig finnas!



Jag har nyss skrattat så tårarna rinner åt din kommentar på FB, på skolkortet! Hahahahaahahahaa. Nej jäkla skit nu börjar jag skratta igen, jag får ju ont i magen. Hahaaahahahahahahaha!



KRAMAR från Lollo

2010-09-27 @ 23:53:41
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fia: Ja precis vad jag sa till Guje om klänningen =) Vad bra att du är frisk igen. Funderar på om vi ska träna på Lördag. Det är spinning kl. 10. Vi får se...

Lollo: Alltså Lollo det var riktigt grymt det du gjorde =) Hur ska jag komma över det här nu...hahaha!

2010-09-28 @ 07:56:40
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Helt underbar klänning!!!!!! Tänk om det fanns sånna i lite större storlekar ;)

O skolkortet....ni är så söta båda två :)

2010-09-28 @ 10:17:02
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja visst emma, man skulle se ut som en liten bakelse =) Eller en stor rättare sagt...

Ja dem där skolkorten var ju inga roliga allls =) Jävla Lollo ;-)

2010-09-28 @ 11:25:09
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: fia

jag jobbar på lördag så då kan inte jag träna, men jag blir som sagt gärna med en annan dag!

2010-09-28 @ 12:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0