Marieberg!

Idag har jag vart till Marieberg med Emma, Linda och Karin. Vi var först till Jula där Emma hittade en jacka sen for vi till IKEA där det handlades både det ena och det andra, men jag var duktig och inte handlade nått...
Sen ett stopp på Max, mmm gött!!! Och sist var vi till Rusta där vi kollade lite tapeter till Linda och Jocke som ska tapetsera om i köket. Jag hittade en jättecool tapet på New York stad som jag verkligen tycker de ska ta =) Allafall så fanns det många schyssta tapeter. På vägen hem så nämnde Karin nått om Ruma eller Lagerbutiken som den nu heter. Den ligger i Kumla vid Ericsson typ. Så vi åkte dit och vad fina grejor dem hade =) hittade servettringar som jag letat efter länge. 4 st för 9 kr, så jag köpte 12 st, me like!

            
Linda fastnade vid barnavd. och
tyckte det var kul =)
           
 Och Karin tyckte att en råtta för 9 kr var ju
 rena fyndet, hahaha!!!

   
                          Fina eller hur?...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka fina servettringar! Å riktigt riktigt billiga!

Kram Å Puss!

2010-09-16 @ 11:56:47
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0