Morgon!!!

Vaknat för en 20 minuter sen... Kul värre! Vaknade av att det spöregnade ute =(
Igår så skickade jag ett sms från mobilen till bloggen men det har tydligen inte kommit fram. Så jag får berätta nu om Fredagen.
Jobbade i Pålsboda igår sen lite senare på kvällen så åkte jag och Örjan och tränade skivstång +, gick riktigt bra! Straxt efter vi hade kommit hem så kom Emma, Anders och Spongh hit, trevligt trevligt. Självklart kollade vi på Idol och grabbarna drack lite öl...
Sen kom även Jocke och Linda hit oxå. Vi började att prata bl.a. om Berg och dalbanor =) Så vi gick ut och kollade på youtube. Såna jävla roliga bergbanor det finns då. Ja man får väl helt enkelt ta och åka till USA eller Tyskland för lite spänning =)
Och idag ska Örjan gadda sig =))) och även Jocke oxå. Det är så spännande tycker jag. Bilder på det imorgon säkerligen.... Nu idag ska Emma och jag åka till Marieberg och kolla lite kläder inför kvällen då Henkan ska ha FEST!!!

Och nu håller nog Örjan på att göra frukost (ja han är vaken) nice! Så det blir nog att äta och mysa i sängen...
So long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0