Varit på spinning ikväll. Kände mig pig...

Varit på spinning ikväll. Kände mig pigg i kroppen så det gick väldigt bra. Har haft sån träningsvärk i benen efter i Fredags. I Lördags kunde jag knappt huka mig ner, gött! Annars så har jag haft lite magkatarrskänningar idag :-( men känns lite bättre nu ikväll. Hoppas det inte blir värre nu bara... Och så har jag bokat tid hos Roffe, mirakelmannen :-). Nästa Torsdag ska jag dit, äntligen! Men nu ska jag straxt släcka lampan och sova. Godnatt alla!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vem är Roffe???

Det låter på namnet som om han är snuskig...

Om han är det så vill jag också boka tid! :)

2010-09-20 @ 22:58:38
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tokig du är Lollo :-) nej det är ingen snuskgubbe jag ska till att, ledsen göra dig besviken ;-) han är ja vad ska vi säga att han är... Bl.a. Naprapat. Han är skitduktig är han.

2010-09-21 @ 12:37:42
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0