Veterinären...

har jag precis kommit hem ifrån. Det var inte skabb Selma hade utan nån form utav allergi trodde hon. Och hennes öra som är alldeles sårigt, svullet och inflammerat, tyckte hon INTE såg bra och det repeterade hon flera gånger, *skäms*.
Åhh, jag känner mig som en väldigt dålig djurägare som har låtit detta gå så långt, och jag kände oxå att hon tyckte så =( Jaja hon fick allafall en kortisonspruta som skulle bla. dämpa svullnaden, och sen ska hon äta antibiotika i 14 dagar och sen ska vi dit igen efter det. Hoppas verkligen att det blir bättre för det här har vi egentligen inte råd med nu. Jäkla katt ;-) Skoja bara!

Suck, ska allafall åka iväg till Emma snart =) Blir att kolla på idol ikväll, Yes yes yes!!!
Kanske tar med mig något gott oxå, hihihi!


Halloween -07 Hahaha det var en rolig kväll... Åh vill ha tillbaka det håret jag hade då =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0