Fredag!!!

Imorse vaknade jag 06,30 och låg och väntade på att telefonen skulle ringa från jobbet =) Jag hade nämligen skrivit upp att jag kunde jobba extra idag så... Men det ringde ej =( Gick upp och satte mig framför datorn en stund och intalade mig att jag kanske ändå är lite trött så jag kröp ner i sängen igen. Men icke att jag var trött, suck!!!
Så kl 8,00 gick jag upp och började att laga mat??? Två rätter gjorde jag. Så nu är maten ordnad för hela helgen då både Örjan och jag ska jobba. Känns skönt att det är gjort allafall.

Måste bara säga att GUD vilken träningsvärk jag har... Ben och bröst är väldigt ömma idag men det är bara på´t igen på Söndag =)

Åhhh jag längtar tills ikväll då jag och syster Jenny ska åka in till Örebro och först äta på Efesos, MUMS!!! Sen ska vi gå på Mia Skäringers föreställning "Dygnkåt och hur helig som helst". Den är så jävla bra. Jag såg den i Stockholm i höstas då jag och Guje tog en weekend där.
Ska bli hur roligt som helst och jag ska försöka att ta många bilder ikväll =)

Igår kväll jobbade jag i Pålsboda och det gick bra. Var en väldigt lugn och skön kväll och Karita ringde nyss och sa att jag skulle jobba där imorrn kväll med =) Yes!!! Det är kul med omväxling...

That´s it for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0