jaha ja...

Det vart ingen Mia Skärninger ikväll för hon var SJUK?! Vi som var så uppladdadde för en helkväll ikväll.
Det var ju tur att Fia ringde precis innan vi skulle åka och sa det. Först trodde jag att det var ett dåligt Aprilskämt men det var de ju inte =) Allafall så nästa Fredag ska föreställningen vara så vi kör väl på det då...
Lite roligt... När jag ringde till Efesos och skulle avboka bordet sa han "Jaha skulle ni oxå ha gått på Mia, det är flera andra som oxå har bokat av sig" =)
Jenny och jag åkte allafall till Picasso och tröståt lite, men det var inte fy skam det heller =)


Jenny innan maten.
Vi är rätt så hungriga här...


MAT!!!!

 
efter maten... Väldigt mätta!

 
Är nöjda och belåtna trots att det inte
riktigt vart som vi tänkte...
(Vi ser visst lite galna ut) =)

Kommentarer
Postat av: Jenny R

FAAAAN vad vi är snygga!!!! Hahaha!!! Är vi släkt eller???

2011-04-02 @ 09:32:23
Postat av: Susanne

Öhhh ja folk säger väl att vi är det så ja det tror jag nog :-) vi är ju lika galna om inte annat när vi kommer ihop... Hehehe!

2011-04-02 @ 11:03:43
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vart med :)Ser både skojigt o smarrigt ut!! :)

2011-04-02 @ 12:18:33
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det var vädigt gott och vi hade det roligt... hehehe!

2011-04-03 @ 21:01:00
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0