lite från helgen som var...

I Lördags var vi iväg ett gäng på ung. 13 pers. till Relaxen på Gustavsvik. Mycket trevligt och roligt då vi både bubblade och "lekte" lite på nöjesbadet =) Gick däremot inte sååå bra för Landin som fick en bit utav bakhuvudet spräckt och fick åka till USÖ och sy 6 stygn. Som tur gick det ändå bra trots allt...
Kvällen fortsatte med lite mat på Pitchers och där vart vi kvar till typ halv två på natten. Tycker att vi borde göra sånt här lite oftare faktiskt...
Förstår inte varför på vissa kort ser folk så dragna ut =)

  

Söndagen var man uppe med tuppen =) Guje och lilla Frida skulle komma på lunch och det bjöds på Kalops och det var därför jag var uppe redan vid nio på morgonen och började med den grytan. Det vart väldigt gott och Frida åt så bra =) Hade gjort efterätt oxå som var Apelsinpaj med Chokladgrädde. Mycket god! Tog ju ingen bild men kan lägga ut receptet någon dag. Den uppskattades oxå av alla...
När dem hade åkt hem tillbringade vi några timmar på vedbacken, mindre roligt men det måste göras. Sen på kvällen åkte vi till Kumla och handlade lite mat och svängde visst förbi Picasso oxå, oops!!!



Gud vilka härliga dagar det har varit nu. Både igår och idag har jag legat och solat, hoppas på att få liiite färg på kroppen =) Slutar väl med att man bränner upp sig totalt. Hoppas det blir en fin dag imorrn med för då ska jag pressa mer och förhoppningsvis träna. Kan behöva röra på mig efter denna helg med massa god mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0