mia mia mia....

Igår så gällde det! Vi var på Mia skäringer och hon är ju sååå bra, vilken kvinna säger jag bara... Fantastiskt!!! Sist vi skulle ha åkt (då det blev inställt) var det bara jag och Jenny men nu hade Ann-Sofie och Monica oxå fått tag på biljetter så det var ju roligt! Innan föreställningen åt vi på Efesos, mmm gott! Har så himla god mat där =) Mycket prat och skratt vart det... En riktigt trevlig kväll helt enkelt!

       

Jag vet att du Ann-Sofie inte ville vara med men det vart bara ett litet kort ;-)

Idag har jag inte gjort ett skit och det känns inge bra. Har varit lite smått deprimerad faktiskt... Ska nog ha PMS snart tror jag. Men ikväll ska vi allafall till Pålsboda på fest och då blir det nog bättre när jag får träffa alla vännerna =) Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sigurdsilje

Keep up the good work.

2011-08-01 @ 08:35:08
URL: http://sigurdsilje.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0