nuuuu!!!!

NU ska jag äntligen skriva lite igen. Har vart lite mycket i helgen med jobb och allt men nu kommer det lite från Påskhelgen...

I Tordags var jag ledig och var uppe i Gryt på em. och bara myste med mina syskonbarn och naturligtvis med mor och syster oxå.... =) Och vilket kanonväder det var då med.

  

I Lördags efter jag hade jobbat så åkte jag eller vi (jag&Örjan) hem till Jenny&Adde för lite Påskfirande tillsammans med Tony&Guje. Vi hade då knytkalas så jag hade gjort min Rödbets-och Getostpaj och till efterrätt hade jag gjort Hallonpannacottapaj, mycket god!
Hursomhelst var all mat väldigt god och som vanligt äter man så man storknar... Suck! Men gott var det allafall och en trevlig kväll hade vi =)

     
  

I Måndags då var både jag och syster Virran lediga, hon hade nämligen oxå jobbat helg. Så då passade vi på hela familjen att fira våran Påsk. Som vanligt var det ett kaos i köket med folk, ungar och hundar, mat m.m. =) Men det är så det ska vara...
Efter maten så gick Jenny och jag ut för att gömma barnens Påskägg i trädgården som dem fick leta rätt på sen. De var väldigt duktiga för dem hittade dem nästan direkt, eller så var det vi som hade gömt dem för dåligt =)
        

Nu när det har varit så fint väder ute de senaste dagarna så har jag passa på att solat lite =) Så skönt när man får lite färg på kroppen, jag tycker man känner sig lite fräschare då... Eller vad tycker ni?
Fast jämfört med mina kära kompisar typ Emma så är jag fortfarande en blekfis =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Då har du inte sett Linda!! Hon är pepparkaka kan man säga!!! O du har ju inte ens sett mig :) Har varit ute i solen mer än sön o mån ju!

2011-04-27 @ 17:32:52
URL: http://emmarapp84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jävla aper :-)

2011-04-27 @ 17:56:44
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg nu att jag skrivit tokigt :) Jag har bara varit ute sön o mån :)

2011-04-28 @ 14:07:28
Postat av: Susanne

Mmm visst BARA... Du ser nog oxå ut som en pepparkaka =)

2011-04-28 @ 17:55:35
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Nix det gör jag inte alls :) Sååå deee såååå!

2011-04-28 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0