Nya pjuks =)

köpt skor idag =) Dem är sååå fina och sååå höga, och så jag kommer att få sååå ont i fötterna och i vristerna men det skiter jag i... Har haft på mig dem större delen utav dagen och under tiden jag städade faktiskt. Hade rätt så ont efter den stunden =( Jaja, man vänjer sig väl, ska ha på mig dem på Fredag då vi ska ut och äta och kolla på Mia (Hoppas hon inte är sjuk igen, hihi), så det är väl bra att jag kanske försöker att gå in dem...
Skorna köpte jag på Deichmann!




Igår var jag hemma hos Guje&Frida en sväng, mycket trevligt! Guje hade gjort en banankaka som vi fikade lite på och efter det fick lilla Frida värsta sockerkicken!!! Hon vart helt speedad =) For runt i soffan , stod på huvudet, upp och ner i soffan, fram och tillbaka. Hon lugnade ned sig efter en stund och jag hoppas det gick bra för Guje att lägga henne för natten sen.
När klockan var runt åtta for jag hem till Emma och träffade henne en stund =) Hon berättade att hon hade varit på studiebesök på fängelset. Väldigt intressant och lite läskigt, hehehe!
Kollade även på Big Brother, roligt roligt!!!

Ikväll ska jag ner till Jenny och bleka slingor i håret =/ Är lite nervös över att det ska bli nått tokigt med färgen men jag hoppas det går bra...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

SUPERSNYGGA!! Verkligen!!

2011-04-05 @ 19:18:42
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dem är jättefina =)))

2011-04-05 @ 21:50:45
Postat av: Lollo

Vilka Snygga!

2011-04-05 @ 23:08:04
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anders

Dom va helt ok, tur att du inte köpte dom fula röda ;)

2011-04-08 @ 20:33:34
Postat av: Susannr

Anders: Vänta du bara... En vacker dag kommer jag att komma med dem FINA röda skorna oxå =)

2011-04-10 @ 12:45:35
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0