sådär ja...

Då har man deklarerat. Men vet inte riktigt om summan för avdrag för tjänster till och från jobbet stämmer. Men jag kan inte räkna ihop det på nått annat sätt heller så det stämmer säkert.... Hoppas jag =/ Ska höra med Örjan när han kommer hem. Tyckte att det vart en ovanlig hög summa men jag jobbar ju oxå i Hallsberg och kostanden per mil var ju 18,50 kr. Ja det blir nog bra!!!

Imorrn ska vi åka och handla mat och jag har försökt att få ihop lite nya rätter som vi ska prova på än de vanliga, ibland tråkiga, man brukar äta varenda gång/månad. Tagit hjälp av kokböcker m.m för att få lite inpiration och ideér så det vart en hel del "nytt" vi ska köpa...



Vart inge solande idag =( Men kanske imogon.
I helgen ska jag jobba, jippie!!! Men på Lördag ska vi plus Tony m. familj åka hem till Adde&Jenny och ha lite knytkalas. Det blir trevligt... Jag ska göra rödbets och getostpaj, hoppas den blir bra.
Sen tyckte Jenny och Guje att jag skulle göra efterrätt och jag tänkte vad fan ska jag göra då??? Men då kom jag på... Och Linda, du kommer att bli sååå avis på vad jag ska göra, hehehe! Om du förstår vad jag menar =)
Mmm gott gott!!!

Ikväll blir det träning, hoppas jag så inte folk bokar av sig vilket kan hända för jag behöver röra på mig!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

fy fan susanne ja vill oxå ha :D

2011-04-20 @ 16:37:47
Postat av: Susanne

Hehehe! Jag får göra en sån åt dig någon gång :-)

2011-04-20 @ 17:09:59
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: linda

jaa de låter som en bra idé :D

2011-04-20 @ 19:52:51
Postat av: Susanne

jag kan stoppa in den genom brevinkastet =)

2011-04-20 @ 21:40:06
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0