Söndagen!!!

Igår vaknade jag vid halv niotiden och började att göra köttgryta =) Det blir så bra när köttet får koka länge, i detta fall fick det stå och koka i nästan tre timmar. Den vart jättegod!
Efter lunchen vart jag rastlös, igen, så jag gjorde lite bananmuffins med choklad i. Jättegoda vart dem oxå så det blev att man tog två stycken, oops, ångest!!! Hehehe.....

 
Så nu i veckan blir det att lite mindre. Förra veckan vart det mycket sötsaker med tårta på jobbet m.m. Puhh!!!

På kvällen var vi och tränade i Forum då det inte vart något för oss i Hallsberg =( Vart väl inte så seriöst för min del men Örjan var duktig. Efter träningen kom vi hem och åt, duschade och sen for vi iväg till Kumla för att först hälsa på Tony&Guje och sen handla på Ica Maxi.
Lilla Frida är ju bara för söööt! Jättebusig var hon och vi lekte kurragömma, det tyckte hon var roligt =)

Idag ska jag snart åka upp till Gryt med mina muffins och mina nya skor, jag ÄLSKAR dem. Vill ha på mig dem jämt fast jag inte går så bra i dem ännu, hehehe!!!!
Sen vid klockan fem ska jag jobba i Pålsboda till klockan åtta. En extra tur på tre timmar bara men det är ju bättre det än att inte jobba alls....

Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0