Grattis!!!

Till Alexandra som fyller 9 år idag!!! Av present från mig ska hon få en shoppingdag på Marieberg där vi ska handla lite kläder till henne och så. Bara hon och jag, det blir mysigt!!! Kram till dig Alexandra....



Jag blir sååå irriterad. Igår var jag ute på nätet och kollade lite på golv till sovrummet. Hittade tillslut ett jättefint, vitt laminatgolv som var blilligt. Vad får jag se då.... Det säljs inte i Örebro ännu och man kan inte beställa hem det över nätet, Grrrr!!! Jag blev så arg och irriterad. Eftersom det är så nytt så har det inte kommit ut i alla varuhus ännu, finns bara i Helsingborg och i Uppsala, great säger jag bara! 
Skulle verkligen vilja komma igång med att göra sovrummet nu men jag får väl se om jag hittar ett annat golv någonannanstans. Så synd eftersom det var så billigt.
Har funderingar på att börja med köket istället till helgen och måla panelen vit och tapetsera om, hehehe! Vi får väl se om det händer nått där...

Igår var jag till Marieberg för att hämta ut lite linser. När jag gick på H&M träffade jag Emma som såg mer eller mindre desperat ut =) Hon letade klänning till ett bröllop hon ska gå på men hon hittade en som hon kanske tyckte om. Jag tyckte den var fin på henne men vi får väl se om hon kanske hittar en annnan. Good Luck Emma!
Efter det for jag in på Chilli en sväng, hittade massa fint men kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha så jag har tänkt att jag ska göra klart nått utav sovrummet eller köket och sen så ska jag köpa grejer till det då. Blir lite enklare...
På vägen hem stannade jag till hos Jenny H. för lite kaffe, Emma var oxå där. Vi pratade om allt och inget och det var trevligt =)

Det var allt för nu....

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Äntligen en uppdatering!!! Ni bloggare suger verkligen!!!! :)

2011-08-10 @ 18:33:04
Postat av: Susanne

Hahahaha... Jag vet att vi är liiite sega på att skriva... Men ibland så har jag ingen lust :-)

2011-08-10 @ 18:57:54
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Lilian

Mysig present!

2011-08-12 @ 00:12:54
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0