helgen som va!

I Fredags hade vi ju mina systrar med familj här på lite tacos =) Vi åt och vart mätta som grisar, hehehe! För mätt. Även morgonen därpå var jag inte speciellt hungrig...
Fick i födelsedagspresent av Jenny en "Gravidbok" Där man kan fylla i hur man har mått och kännt sig vecka för vecka plus ett ljushjärta =) Mycket fint och roliga presenter. Av Virrans familj och även av mamma&pappa fick jag presentkort på Chilli, och det kommer nog vara upphandlat så snart jag går in i den butiken =)



I Lördags bakade jag lite bullar på fm. Conny och Berit fick en påse och av dem fick vi två pyjamaser till våran lilla/lille =)

Sen på em. var vi iväg till Jenny&Danne för att kolla på barngrejor som dem hade till salu. Köpte en säng och barnvagn =) Plus att jag fick låna hem lite mammakläder, mycket bra! Och sen fick vi med oss massa med lakan, örngott osv. Tack så jättemycket Jenny&Danne!!!!!
Efter vi hade varit där en stund så for vi iväg till Tony&Guje. Där grillade vi lite hamburgare och hade det trevligt, som vanligt med andra ord!

I Söndags var Conny&Berit här och fick lite lunch. Efter det var jag tvungen att fara iväg för jag och syster Jenny skulle iväg till Aifer och kolla på smycken. Vi kan ju säga att Aifer är en släkting till oss. Jag och våran släkt är jag inte så duktig på, hehe!
Allafall köpte jag två armband. Hon hade hur mycket som helst, mest armband då... Här är hennes hemsida där man kan beställa smyckena ifrån www.spacelab68.se
Fikade lite efter det innan det var dags att åka hem igen.


Har även bokat en weekend till mig och min älskling v.33 i Göteborg. Ska bli kul! Har ju inte direkt haft någon semester ihop och denna helgen var vi långlediga båda två så det passade bra då.



Ikväll blir det att jobba, vill inte jobba idag när det är så fint väder =( Men men, är ledig både Torsdag och Fredag så jag får hoppas på bra väder då med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0