jaha...

Igår så var vi på Ultraljud. Jag är i vecka 18 alltså. Allt såg så bra ut och den for runt som en boll i magen =) Fick med oss lite bilder hem oxå...

Idag har jag efter jobbet spenderat em. med Emma och Lindan. Vi fikade lite, var ute och gick en sväng sen så satte vi oss och snackade lite skit =) Om jag nu hade åkt hem så hade jag antagligen lagt mig på soffan och somnat. Trodde att denna trötthetsperiod var över men icke då!
Imorse på jobbet höll jag på att svimma... Kände bara hur jädra yr jag vart och hur ljudet i öronen vart dovare och dovare. Läskigt! Men efter  lite vatten och knäckesmörgås mådde jag bra igen. Otäckt om det ska hända om man kör bil någon gång =/

Jobbar imorrn med sen är jag ledig på Torsdag, skönt!

Skulle vilja lägga upp lite bilder men har inga roliga än sålänge. Ni får nöja er med bara text...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är så häftig känsla när man får se det lilla livet där inne i magen! Kärlek!



Usch vad otäckt att Du höll på att svimma! Du måste ta det lungt och lyssna på din kropp! Förstå hur mycket din kropp jobbar nu, dygnet runt!

Var Rädd Om Dig o Bebisen! Vila när Du känner Dig trött och ät ordentligt! <3



Puss & Kram

2011-08-26 @ 16:42:44
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0