måla måla måla...

Har just målat lager nr. 3 på panelen i köket nu så nu är det vitt och fint. Fick ett anfall här i veckan då jag bestämde att vi skulle göra om i köket. Så panelen målar jag vit och sen ska det upp ny tapet och ny färg på luckorna. Det blir nog bra i slutänden. Ska be mamma komma och tapetsera =)

Igår var vi på kräftskiva hemma hos Jenny&Danne. Det var riktigt gott. Har inte ätit kräftor sen jag vet inte när... Hade även köpt lite rökta räkor och aioli till oxå, mmm vad gott!!! Riktigt trevlig kväll hursomhelst.

 

Fia lyckades hitta en kräftversion
av "Hitta Nemo" =)

När jag kom hem i Fredags så låg det ett kort på bordet och det var från min vän Emma. Vart jätteglad när jag läste vad hon hade skrivit...

 
Det här ska få hänga på kylskåpet så blir jag glad varje dag =)

Nej nu ska jag gå och väcka Örjan brutalt sen ska vi äta frukost....


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilket Gulligt Kort! Sådant kan man leva länge på!



KRAM

2011-08-14 @ 14:06:41
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Emma

BILDER på "nya" köket tack :)

2011-08-18 @ 09:33:32
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0