Oj vad tiden går fort!

Antar att jag måste uppdatera här lite =) Så vi börjar från förra veckan...

I Torsdags var jag med Emma och Linda in till Marieberg. Vi var till Ikea och köpte lite grejor. Jag köpte en hylla och några tavelramar. Sen var vi även till Skopunkten där Emma köpte två par stövlar, jättefina. Hittade själv snygga kängor/boots som jag vill ha. Ska se vad som blir kvar av lönen om jag har råd.
Resten av den dagen när vi kom hem spenderade jag min kväll hos Emma...
 

I helgen som var nu har jag jobbat. I Söndags gjorde jag en delad tur och det gjorde min syster Veronica oxå. Så jag hämtade upp henne i Sannahed där hon jobbar så åkte vi iväg till Sveas i Kumla och tog en fika och en promenad. Det vart att slå ihjäl några timmar =) 

Och idag har jag varit ledig =) På fm. så gjorde jag iordning våran kökssoffa. Tog bort all gammal stoppning och satte dit ny och ett nytt tyg. Vart helt ok tycker jag. Och köket är klart nu oxå, fattas bara lite fotografier, lite tavlor på väggarna och kuddar till soffan så är det klart.
Vi är supernöjda allafall! Vi möblerade även om vilket vart mycket bättre tycker jag =)
Själva köksdelen ska jag oxå ta tag i. Ska måla om köksluckorna som nu är ljusgula till en snygg och behaglig grånyans.
Vet tyvärr inte vart före-bilden på köket har tagit vägen =( Men tänk er en ljusgul tapet med en blågrå panel till, usch! Men nu är det vitt och fräscht.
Var förresten in på Chilli förra veckan och handlade lite saker till just köket. Fick med mig lampor, lyktor och en stor glaskupa. Så mitt presentkort jag fick från Virrans familj, och mamma och pappa kom väl till användning =)
  

Nu i em. så var jag uppe i Gryt och hälsade på. Har inte träffat barnen på hela veckan. Nikki lekte som vanligt med sina dockor. Hon leker så otroligt bra och gulligt med dem =)

När jag kom hem igen gav jag mig ut för att springa och det gick ju riktigt bra fast det gick ju inte fort =) 3,5 km allafall. Betyder det att man får mumsa Ben&Jerrys ikväll??? Hehehe, nej ska försöka att låta bli ;-)

Kommentarer
Postat av: lilla Lilian i det stora landet

Skönt att höra att du/ni mår bra :) Kram

2011-08-30 @ 03:56:14
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0