Tråk-Onsdag!

Usch vilket väder det är ute, regn och åkar =( Inge vidare.
Har just betalt räkningar så nu är man fattig igen, närå så farligt vart det inte. Men behöver ha lite mer sparade pengar då vi ska göra om i sovrummet, typ helst innan bebben kommer =) Får se om vi klarar av det... Vi är inte så snabba när det gäller renovering i detta hem, det vill gärna stanna av ibland...

Ikväll ska jag till syster Jenny. Det var en evighet sen jag var där. Har tänkt att ge henne en present men det går inte riktigt som jag vill så jag får nog vänta med den en stund. Just det Jenny! Nu fick du något att fundera och vänta på =) Hihi!

På Fredag har jag tagit semester för då ska vi åka upp med Mamma till Stockholm för en dag. Vi ska bla. åka ut till Djurgården och titta på en utställning som designern Lars Wallin har med några av hans kreationer som han har gjort. Det blir nog roligt, hoppas vädret blir skapligt bara.
 
Och På Lördag ska vi på Kräftskiva hemma hos Svärmor&far. Det kommer att både bli gott och trevligt. Det är ju sååå himla gott med kräftor =)

 

 

 

 

Bye!!!

 

  


Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad kul att du ska hälsa på syrran din. Syskon är det bästa! :)

2011-08-31 @ 20:06:28
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jenny R

Men va fan!! Skriva så där.... Vill veta NU vad det är... Nyfiken???? INTE ALLS................

2011-08-31 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0