äntligen måndag!

För att jag är ledig idag efter att ha jobbat i helgen =) Var och tränade igår efter jobbet, skivstång och det gick skitbra tyckte jag. Hade lite tyngre vikter på denna gång.
Sen när vi kom hem kollade vi på Solsidan, det är en sånt jävla bra serie, älskar det! Och sen var det ju Big Brother =))) Så roligt, hoppas jag allafall, men det var ju inga ögongodis till killar dem hade hittat direkt men vem är jag och döma det....

Oj nu dammsuger Örjan. Är han sjuk? Ska nog gå ner och ta tempen på honom fast inte där man vanligtvis brukar ta den, hehehe! Tokig jag är...

Ja just! Har beställt örhängen som jag hoppas kommer i veckan =) Roligt roligt! Bilder kommer på dem när jag får dem.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0