Glad!

Vart jag imorse när dem ringde från jobbet och frågade om jag ville byta från kväll till dag och dessutom att jobba i P-boda =) Ja tack! Hatar att jobba kväll, det är sååå tråkigt!
Efter jobbet for jag upp till Gryt en sväng och sa hej. Träffade Nikki allafall, dem andra två skitungarna var ute och lekte =) Men jag träffade dem när jag skulle åka hem då Alexandra skrek till mig att hon har lyssnat massor på Willow Smith. Det är Will Smith dotter som är 10 år och har en ny låt "Whip my hair" =) Den tycker hon är asbra =) Måste ju lära ungen att skaka rumpan ju som sin moster, hihi!

Sista arbetsdagen imorrn innan det är helg!!! Gilla... vet inte vad man ska hitta på då. Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo moster Susanne, lär ungen skaka rumpa :)

2011-02-11 @ 22:02:33
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Oh yeah man! Shake that as show me what you got.... typ!

2011-02-11 @ 22:57:04
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0