Home ala Lollo-party =)

Har jag varit på ikväll tillsammmans med Jenny. Mycket roligt att både få träffa Lollo och se hennes inredningssaker i verkligheten. Jag köpte bla. Glasskål, flytbubblor och vattenpärlor. Men det fanns ju sååå mycket fint så jag kunde ha handlat mer men det får bli en annan gång, och syster Jenny ska ju alltid vara värst på att köpa, hehe, som ni ser på en utav bildrna här nedan, haha!
Sen så får man ju så ont i magen efter man har varit hos henne oxå. Inte bara för att fikat som hon hade bakat är för gott utan också för hennes sjuka humor =))) Och Lilian kan ju hon med. Ahh ni är så roliga med alla dessa historier, man får sig ju ett gott skratt allafall.
Jag tycker du, Lollo, får ha fler såna här partyn igen =)
Hoppas ni hittade Buddha tillslut =)
Kolla in hennes webbutik här www.homealalollo.se

     

Jag har ju inte skrivit så mycket på sistone mestadels för att det inte har hänt så mycket...
Men i Tisdags så var jag till Guje och hälsade på =) Det var så längesen vi sågs känns det som. Lilla Frida var det fart på som vanligt.... Trevlig var det!

 

Och igår när jag hämtade posten hade jag fått mina Örhängen som jag beställt härifrån www.intesivecravings.se
Älskar dem! Ni kanske undrar varför jag bara har beställt 1 st örhänge?! Jo för att jag har sett och tycker att det är snyggt att bara ha i ena örat. Trender ni vet =)



Imorrn är det Fredag =) Och på Lördag ska vi på Krogen!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var SÅ kul att Ni kom! <3

Jag kan skratta ihjäl mig ihop med Er!



Bubba hälsar Puss! ;)



Kramar

2011-02-24 @ 23:07:20
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det är ju sååå kul när vi träffas. Man skrattar ju HELA tiden =)

Kram på dig!

2011-02-25 @ 21:46:10
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0