jaha då var det söndag igen...

Och imorse så vaknade jag kl. 8:00 vilket då betyder att jag bara har sovit i fyra timmar och kunde inte somna om igen.
Vi var ju nämligen på krogen igår jag, Emma, Fia, Linda och Ida och vi kom inte hemförsen klockan var runt fyra =( Jag får väl sova en stund på em. antar jag...
Innan vi åkte in så fick Emma och Linda för sig att spela ölspelet. Jag vet inte riktigt om jag kan rekommendera att spela det på två pers. då dem fick dricka jävligt mycket hela tiden. Men det var kul!
Ja hursomhelst så var till Frimis och det var skoj, träffade lite folk från Pålsboda och lite gamla klasskompisar. Skapligt bra musik var det oxå. Jag är så jävla kräsen när det gäller det där med musik =)
Skulle ju ha tagit lite bilder men glömde kameran hemma så det får bli en EGO-bild på mig istället från igår innan jag ska åka till Emma ;-)



Och idag så händer det nog inte så mycket. Ska iväg och träna ikväll och det är ju fint väder ute så man kanske ska ta sig en promenad. Får se om jag får med mig gubben =)

Ja just! Den 5 Mars ska min syster och jag till Västerås och vara modell för en dag. Ska bli sååå roligt!
Så Tyra Banks watch out!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygging!



Vad kul att vara modell! Hoppas vi får se bilder :)



KRAM

2011-02-06 @ 19:50:15
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja eller hur hehehe! Jo det ska bli kul...tror jag. Så jag hoppas att bilderna blir bra så att man köper med sig några hem allafall =)

2011-02-06 @ 20:54:48
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0