Lördagen!

Igår var vi på KROGEN!!! Vi förfestade först lite hos Karin och sen drog vi in till stan till Johanna en stund, gillar verkligen den tjejen, hon är så jävla skön!
Det vart Strömpis vi gick till efter mycket om och men =) Mycket folk även denna gång.
På vägen in, då vi åkte buss, så vart jag JÄTTE kissnödig. Så när bussen stannade till i Almbro för att ta upp typ 8-10 pers så var jag tvungen att hoppa av för en kissepaus under tiden =) Sen när jag satt där bakom bussen och precis hade tragit upp brallorna kom det en karl (som hade hoppat på samtidigt som oss i P-boda) och oxå skulle lätta på sina behov =) Sen så var det bara att hoppa på bussen igen, lättad!
Men jag är nöjd med kvällen igår fast jag gillar inte Strömpis sådär värst =/

     

Idag ska det städas och ikväll ska det tränas och kollas på Solsidan och Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0