Myskväll...

med tjejerna hade vi igår och även Örjan som fick vara med på ett hörn =)
Vi lagade mat som bestod av kyckling, klyftpotatis, beasås, tzatziki och sallad. Gott!!! Sen efter maten vart det att kolla lite på Let´s Dance innan vi började att spela lite spel. Jag kan ju dårå skryta med att jag och Linda vann!!! Vi sopade banan med dem andra, hahaha! Första gången jag vann på Jeopardy =)
Sen så spelade vi även Rappa Kalja vilket inte var helt lätt. Man måste ju ha en sån jävla fantasi när man ska hitta på vad tex. ett ord betyder eller en förkortning. Men det var allafall skitkul. Efter tolvslaget nångång så drog sig alla hemåt och jag tyckte vi hade en riktigt rolig kväll.
Hahaha måste berätta om Emmas kommentar då hon inte kände igen Fia på ett kort när hon var yngre.
Emma:
-Men vem är det här?
Jag:
-Jamen det är ju Fia, känner du inte igen henne?
-Nej inte riktigt, men det skulle möjligtvis vara för knänas skull, säger Emma.
What??!!! Helroligt allafall att man kan känna igen någon på ett par knän =) Hahaha!!!
Sen Fias kommentar till våran katt Selma som sitter bredvid henne på golvet då Fia ska komma på ett ord och hon är rätt så irriterad just för att hon inte kommer på något bra sen funkar inte pennan och Selma sitter och stirrar på henne då Fia säger till henne
- Och vad sitter du och glyser åt...
Hahaha, glyser, vad är det för ett ord egentligen????
Ja det var riktigt roligt!

      

Kommentarer
Postat av: Örjan

Kände mig som en katt bland Hermelinerna

2011-02-05 @ 11:45:29
Postat av: Fia

Tack för igår, var verkligen trevligt! God mat och massa skratt! Tror klockan var nämre 1 innan vi åkte! Måste säga att det verkligen är snygga kort du lagt ut, tur att man är så fotogenisk att man blir sååå bra alltid=) hihi..

Melodifestivalen ikväll! wieeee=)

2011-02-05 @ 12:28:24
Postat av: Lollo

Ser riktigt Mysigt ut! :)

2011-02-05 @ 18:41:23
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilket kort menar du Fia??? Du är ju så fin och det vet att jag tycker...

Ja Lollo vi hade det riktigt mysigt :-)

2011-02-05 @ 18:55:37
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0