Nu tar jag en paus...

från allt galenskap jag håller på med. Örjan håller på att bli galen på mig när jag håller på att bråkar med honom hela tiden =) Tänkte att jag ger honom en paus en stund, han håller på att kolla på rally.
Imorrn ska vi ut och äta och gå på bio. Vet inte riktigt ännu vart vi ska. Jag vill prova Kungsgatan 1 men tror Örjan hellre vill ha Coco Thai (som vi har ätit på förut flera gånger, hihi) Ja vi får se.
Och bion vet vi inte riktigt heller. Jag var inne på The tourist med Jonny Depp och Angelina Jolie eller Svinalängorna. Det får bestämmas imorrn.
Åh vill åka till Tony&Guje oxå och lilla Frida som säkert har växt jättemycket nu =) Så rar hon är flickebarnet!

Det var allt för nu!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mamma var med några vänninor och tittade på Svinalängorna för ett tag sedan... Det var en riktig dravelfilm tyckte dom...



Men smaken... :)

2011-02-12 @ 13:52:08
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja ok, den verkar vara bra annars om man ser till handlinegn. Men men... Vi bokade allafall The Tourist så får vi se hur den är.

Kramen

2011-02-12 @ 15:18:31
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0