Tisdag!

Jag förstår inte att jag ska vara så trött efter att jag har kommit hem från jobbet. Blir jättetrött vid 17,00-18,00-tiden =( Vilket då innebär om jag sitter vid soffan så slumrar jag till i kanske en 20-30 minuter, men sen är jag ju pigg.
Hursomhelst så var jag till Marieberg igår och kollade lite =) Mitt andra hem, hahaha! Då jag gjorde (tyckte jag) dagens goda gärning och köpte tidningen Situation Stockholm, tidningen som hjälper de hemlösa. Duktiga jag =)

Skulle ha åkt upp till Gryt idag men som sagt var jag så trött så jag orkade inte =( Skärpning!!! Saknar mina "barn".
Just nu sitter jag och lyssnar på Robyns "Indestructible" den är ju bara sååå bra!
Nähä en dusch och sen bums i sängen, är ledig imorrn, nice! Då firar jag och Örjan våran 10 årsdag, fattar inte att det har gått så långt tid... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0