fy skäms på mig!

Nu har jag inte blogga ordentligt på hur länge som helst. Har varken haft lust eller ork men nu kommer det lite från den senaste tiden =)

Midsommar:
På Fredagen firade vi hemma hos Henkan med sillunch, badtunnebadning och grillning. Hade en riktigt trevlig och lugn kväll.
På Lördagen så var vi oxå hemma hos honom och grillade lite innan vi åkte traktor till Brevens =)

     

Igår var jag, Guje och lilla Frida iväg på äventyr =) Vi åkte till Ässundet som ligger utanför Glanshammar för att äta lite räkmackor och ha trevligt. Dessa räkmackor har sagts att dem ska vara sååå goda osv. men nån vidare sensation vet jag inte om det var, men kort och gott så var dem ja... goda =) Frida badade en sväng oxå vilket hon tyckte var roligt.
Sen åkte vi tillbaka till Örebro och gick till Wadköping men först ett stopp i Stadsträdgårdens lekpark. Efter en stund gick vi och köpte glass och promenerade lite runt i Wadköping innan vi gick upp på stan en sväng.
En bra och skön dag helt enkelt.

   

Och idag har jag varit uppe i Gryt på em. Vi badade en sväng, fikade lite och sen tog jag med Kevin och Nikki på en cykeltur. Vi åkte bort till Björnhammar och på vägen dit stannde vi till och åt lite smultron =) Mysigt! En härlig cykeltur....

 

Nu ska jag ner och äta, är dödshungrig, hehehe!


Kommentarer
Postat av: Glad :)

Bra Sus, bra :)

2011-07-06 @ 22:43:00
Postat av: Förväntansfull bloggläsare

ÄNTLIGEN en uppdatering. Som jag har väntat

2011-07-07 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0