Kill me!!!! Ligger nu i sängen och känner ...

Kill me!!!! Ligger nu i sängen och känner mig och ser ut som en uppsvälld, död grävling! Låter kanske hemskt men så är det :-) Käkade pizza ikväll så just nu ser jag ut att antagligen vara i 4:e månaden :-) Ångest!!! Efter vi hade ätit så "råkade" jag att somna i en två timmar ung. Vaknade vid niotiden och gick upp och gjorde iordning det sista på tårtan vi ska ha med oss imorgon då svärfar ska ha 60-årsfest! Och nu ligger vi båda i sängen och kollar på tv, rolig Fredag va?! Hehehe... Ja just ja! Nu har jag semester i två veckor och det ska tydligen bli dåligt väder, fan vad kul isåfall :-( Godnatt på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha ha!!Önskar jag fick se dig :)

2011-07-02 @ 10:43:41
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Arg ;)

BLOGGA!!!

2011-07-06 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0