Lek&Buslandet!

Har jag, syster Veronica med alla hennes tre barn varit idag =) Första gången jag är där och det var ju väldigt stort därinne med mycket roligt för barnen att göra.
Kevin och Alexandra lurade upp mig i en utav klätterbanorna, herregud jag trodde jag aldrig skulle komma ner =)
Kvaliten på bilderna är ju inte den bästa då min kamera inte är så bra, hehehe!

     

När vi var påväg hem så ringde andra systern, Jenny och sa att hon hade köpt en grej åt mig, inget speciellt så men tänkte på mig när hon såg denna =) Väldigt roligt tyckte jag!!!
Tack kära syster! Ska avnjuta den till något riktigt gott här framöver.

 

Nu ska jag börja med maten...
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0