lite bilder och sånt från veckan...

I Tisdags var vi nere hos Jenny på kalas. Den fina presenten hon fick av mig var Ben&Jerryglass =) Mycket uppskattat kan jag säga. Den riktiga presenten fick hon i Onsdags, presentkort på Marieberg, då kan hon köpa sig vad fan hon vill, hehehe!

  

I Onsdags var jag till Marieberg och köpte nya Löparpjuks. En mycket bra investering må jag säga, jag nästan flög fram i dem tyckte jag =) Fick testa dem samma kväll då jag var med Jenny, Jenny F och Annso och sprang spåret. Det första varvet var intevallträning, jobbigt! Och nästa varv sprang vi hela tiden. Har haft lite träningsvärk i benen kan jag säga efter det.

Igår var var det lite grillfest hos Henkan. Härligt väder, trevligt umgänge, lite kubbspelande och god mat. Kan ju inte bli bättre...

     


Idag var vi ner till Hjortvallen och deltog i Gå-Lunka-Löploppet! En sträcka på 5,6 km! Jag kan ju säga att det var ju tur att det inte var sånt väder som det var igår=30 grader varmt. Då hade jag nog dött efter halva loppet.
Men allafall så sprang jag och Örjan på 35,11 min. Är rätt så nöjd då jag kände att jag inte hade kunnat prestera bättre. Den som kom först i mål var Johan på tiden 22,59 min, straxt därefter kom Mojje. Gud vad dem springer fort alltså, fattar inte...
Ett mycket bra initiativ av Hjortkvarns If och bra ide av min syster Jenny som kom på det, hoppas det blir till hösten igen =) Tack tack!

Senare ikväll ska vi åka till Tony&Guje och lilla Frida, roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

2011-06-05 @ 20:06:03
Postat av: Emma

2011-06-05 @ 20:06:48
URL: http://Emmarapp.Blogg.
Postat av: Anonym

Jag skriver från Anders iphone och det går så där dom kamske märks. Vilken johan var det som sprang så fort?

2011-06-05 @ 20:09:33
Postat av: Susanne

Det var Johan Thätinen... Skitduktig. Och till råga på allt så avslutar han ett varv på spåret?!?!

2011-06-05 @ 22:03:55
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jösses då!! Han kunde få dela med sig lite av energin till mig!!

2011-06-05 @ 22:05:52
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

ja eller hur... Till mig med då tack =)

2011-06-06 @ 00:24:02
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0