söndag!

Igår var vi ute på krogen och det vart ju en flopp =) Skulle ha gått till Frimis först men det regnade som sjutton och så var det så lång kö så vi gick till Strömpis istället dit vi egentligen inte gillar att gå men vad gör man... Kom in där allafall, dansade en stund. Niklas var oxå ute och gjorde oss sällskap på dansgolvet så det vart ju livat =) Men sen efter en stund så tröttnade vi för den dåliga skitmusikens skulle... Jävla Linda Bengtzing och Roger Pontare-skit!!! Träffade oxå några gamla klasskompisar från gymnasiet så det var ju roligt!
Kvart över ett så drog vi iväg till Max och käkade sen raka spåret hem.
Så besviken eftersom alla var så taggade på förfesten... Men nästa gång kanske vi ska försöka att åka in lite tidigare så vi slipper köerna allafall.
Så summan av kardemumman är att vi INTE ska gå till Strömpis något mer, hehehe! Se om vi kan hålla det...

Idag måste jag ut och springa!!! Har inte vart ute på en vecka plus att jag och syrran ska till Picasso ikväll och äta så då kanske samvetet är lite bättre då man vet att man har varit ute och rört på sig innan =)

Imorrn har barnen skolavslutning och jag har lovat Alexandra att locka hennes hår vilket jag ska göra oxå...

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0