fars dag!!!

Nu har jag kommit hem från Gryt där vi firade vår kära far, Roger! Av oss barn fick han en bok "Älskade Pappa", där vi hade fyllt i frågor och minnen som tex. Vad är det bästa med din pappa osv. Vi hade även klistrat in lite bilder på honom och oss familjen, roligt och uppskattat blev det.
  

Nu är även sovrumstaket klart!!! Det vart en hel del bättre kan jag säga, ska visa bilder när allting är klart. Hoppas på att vi ska tapetsera nu i veckan, får se om Örjan har tid =)
Måste ju även tacka Emma som hjälpte oss med att slipa taket. Det gick ju säkert en hel del fortare när du var med. Så TACK ännu en gång!!!!!

Kom just på att jag inte har någon matlåda tills imorgon, suck!!! Ja får väl slänga ihop nått...

Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken bra present! Sån bok önskar jag min av mitt/mina barn på Mors dag om 28år!



Kram/Linnea

2011-11-16 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0