freitag!

Just nu håller Örjan på att sätta upp det sista utav tapeterna i sovrummet. Ska köpa färg på Söndag och det är tänkt att det ska vara grått men vet inte riktigt ännu vilken nyans.
På Söndag jobbar jag delad och då ska jag även passa på att hälsa på Pappa som ligger på sjukhuset. Han har blivit op. för Urostomi. Han har helt enkelt en påse på mage där det samlas upp urin. Op. hade gått bra annars och när jag pratade med honom idag så mådde han skapligt.

Igår var jag hemma hos Linda& Jocke där även Emma och Ida var. Vi började prata om min förlossning och dem frågade om de inte kunde få vara med på den, hehehe! Det blir som en scen från Vänner där dem alla är samlade när Ross ska få sin första barn, Ben, med hans fd. lesbiska flickvän, hahaha!
Vi fick även en god fruktsallad med glass när vi var där, mums!

Vi var på föräldrautb. i Onsdags i Kumla. Det var roligt men vi var en väldigt liten grupp. Vi skulle ha varit 14 men det kom bara 7. Men det kommer kanske mer nästa gång. Pratade lite om tankar och funderingar kring barnet och förlossningen m.m.

Jaha nähä, gå ner och laga lite mat men vet inte riktigt vad jag ska göra... Är helt slut på ideer och lust när det gäller matlagning nuförtiden. Bläääää!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0