idolkväll!

Igår kväll var jag hemma hos Emma&Anders. Örjan var iväg med jobbet på Julshow och det var meningen att jag skulle ev. ha hämtat honom men Peter som ändå var i stan tog med honom hem. Tack snälla Peter för att du gjorde det. Var jättetrött redan vid halv elva-taget.
Allafall så var även Spongh där oxå och vi vart bjudna på mat, fläskfile med potatisgratäng, beasås och vitlöksbröd. Det var väldigt gott!!!
Lite senare kom även Linda med hunden Nero och Ida.
Idolerna sjöng ju sånger till dem som betydde mycket för dem och jag sa till Emma om jag skulle sjunga en låt till dig skulle det vara "Baby got back" Hahahaha! Närå skoja bara Emma!!!

Nu idag har jag målat det sista på väggarna så imorrn blir det att måla lite lister.
Funderar att sätta upp denna tapet precis in till höger när man går in i sovrummet. Behövs bara två våder typ och den är ju lite rolig tycker jag.


Just nu håller jag på att Adventsstädar och försöker att göra det lite mysigt. Örjan sätter upp lister i köket för att vi tog bort dem när vi bytte fönstrena så nu ville jag gärna ha upp dem igen så jag kan sätta upp julgardinerna.

Ikväll blir det att titta på Så Mycket Bättre =)

Kommentarer
Postat av: fia

Det är den tapen vi köpt och ska sätta nere i hallen.. skit läcker ju :)

2011-11-26 @ 21:26:08
Postat av: fia

Det är den tapeten vi tänkt köpa oxå, jätte läcker ju :)

2011-11-26 @ 22:15:10
Postat av: Lollo

Vilken Snygg tapet! Kram

2011-11-28 @ 07:55:57
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0