Inte bra asså...

Fick en skitlön denna månad så jag kan säga till mina kära familjemedlemmar att några julklappar till er alla blir det nog inte. Bli att bara köpa till barnen isåfall, det är ju det viktigaste allafall.
Lika bra att vänja sig att inte få/ha "mycket" pengar som man brukar det närmaste året, buuhuuu! =(

Har målat sovrummet idag och det behövs BARA målas en gång till nu sen är det färdigt. Naturligtvis tog ju färgen slut men ska till Marieberg imorrn så då kan jag handla mer. Måste kolla på golv oxå, suck! Det här med att renovera är verkligen inte min grej, hehehe!
Idag kom även pappa hem från sjukhuset. Han mår bra men har lite problem med op.såret som har blivit infekterat så nu äter han penicillin så då hoppas vi att det blir bättre.

Har inte hunnit med att städa eller nånting inför Advent. Får försöka att hinna med det på Lördag och Söndagen.
Och på Söndag ska jag hem till Lollo =) Ska bli så himla roligt att träffa henne och lilla söta Titus. Hon ska ha Home ala Lollo-party.

Ja har ju glömt att berätta att idag så är det första dagen på min havandeskapspenning. Så nu kommer jag inte att jobba på braaa länge. Känns lite konstigt men samtidigt skönt.
I Onsdags när det var min sista dag hade jag bakat Saffransbiscotti och köpt lite Pepparkakor. Det vart mycket uppskattad och de tyckte väldigt mycket om biscottin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0