Så är det...

ja idag har jag varit iväg till Barnmorskan för lite kontroll. Allt såg bra ut, blodtryck, mätning av magen, hjärtljud m.m. Så det var ju bra.
Nästa vecka ska vi börja på föräldrakurs/utbildning, får vi se vad det är för något. Vi var en rätt så stor grupp tydligen.

Efter jag hade varit hos Barnmorskan åkte jag iväg till Lgerbutiken i Kumla. En inredningsbutik med MASSA fina grejor. De hade fått in mycket nu till julen oxå. Jag älskar verkligen julen och skulle kunna handla hur mycket som helst i dekorationsväg när det gäller den högtiden =)
Men allafall så köpte jag inget där. Var ju ute efter present till Virran men hittade inget som föll mig i smaken till henne. Så jag åkte vidare mot Kävesta där det fins en inredningsbutik. På dörren in till affären stod det att det var total utförsäljning, 50% rabatt på allt. Toppen tänkte jag! När jag väl kom in så fanns det dock tyvärr inte så mycket kvar =( Men fick med mig det där fatet, hjärtana och några andra grejor som blir fina till jul, dekorationsgrejor. Vart tyvärr inga bra på bild på dessvärre...

Efter Kävesta svängde jag förbi hos Ida och barnen, Alex&Bella. De satt och spelade spel, de är så rara och mysiga dem där barnen och ja Ida är väl inte så dum hon heller :-)
En stund efter kom Örjan och Anders hem från jobbet.

Så nu har jag allafall kommit hem från Gryt och väntar på Örjan som ska komma hem från träningen med PIZZA, hahahaha så jädra gott!!!!

I förrgår när jag var uppe i Gryt så satt jag och Nikki och myste i soffan och kollade på tv och under tiden så satt hon och smekte sin hand över min mage som det var liv i kan jag säga. Det var Mysigt!!!!

Imorrn blir det att jobba igen. Är ledig i helgen, wooohooo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0