tandläkarn!!!

Just det, den var jag hos idag på fm. Skulle ju laga ett hål jag hade i min visdomstand(?) av alla tänder =)
Jag var jättenervös innan för sprutan och att det skulle göra ont m.m. Men det kändes ju ingenting, lättnad!
När vi var klara sa tandläkarn att det var den svåraste lagningen han har gjort hittills, just för att det var trångt och svårt att komma åt tanden... Hehehe!


I Söndags var jag och handlade färg till sovrumsväggarna och jag målade lite idag och inser att det måste målas två gånger för att renoveringstapeten suger åt sig så pass mycket =((( ORKAR INTE!!!
Inser väl oxå att det säkert hade blivit samma kostnad att köpa tapeter som färg men men. Gjort är gjort nu och det är bara att avsluta det hela..
Såhär ser det ut hittills.


I Fredags ringde Fia från Ullared och frågade om hon skulle köpa med sig lite bodysar hem till bebisen. Först tänkte jag att ja skit samma, lite tråkigt när man inte är med själv men sen tänkte jag att eftersom det var så pass billigt kunde hon ju köpa med sig ett gäng =) Så nio bodysar blev det.


I Lördags var vi hemma hos Tony&Guje. Vart bjudna på mat som var fondue med olika goda tillbehör. Guje är så duktig med/på mat =) Gott var det kan jag säga!
Örjan och jag hade köpt med oss glögg och pepparkakor som vi tog senare på kvällen, gott gott!
Glömde ju att ta med mig kameran, suck!!!

Vet ni vad... Nu ska jag bara jobba i två dagar sen ska jag gå på havandeskapspenning och det ska bli sååå skönt faktiskt! Är just nu rätt så trött på jobbet...

Nej nu ska jag ner och ta mig ett äpple och en banan och fara upp till Gryt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ser ut att bli vrålsnyggt i sovrummet!

Kul att inreda sedan när det är klart!



KRAM

2011-11-23 @ 08:26:48
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det roligaste är ju inredningen absolut. Ska bli så kul att träffas på Söndag :-)

2011-11-23 @ 11:19:49
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0