TRött!!!

Fasiken vad trött jag kan bli efter att ha kommit hem efter jobbet. Oftast om jag lägger mig i soffan för att kolla på tv så somnar jag en stund. Jaja men det är ju skönt att sova allafall =)

Idag efter jobbet var jag till Bauhaus och köpte färg till taket som ska målas i helgen. På Lördag ska snälla Emma komma och hjälpa mig att slipa/rugga upp takytan eftersom det är lackat. Så Bye Bye fula furutak =) 
Hoppas att slutresultatet blir bra bara =/
Köpte även renoveringstapet till väggarna eftersom jag är lat och orkar inte riva dem jäkla strukturtapeterna som sitter nu så jag tog den enkla vägen med att bara smacka upp en renoveringstapet då. Sen ska det målas grått och så ska det läggas ett nytt golv oxå.

När Virran och jag var till Marieberg i Måndags hittade jag lite babykläder =) I vitt, grått och svart, roliga färger värre men men, kan ju handla mer sen när den väl är ute =) Byxorna som var i tvåpack när jag köpte dem så står det på dem vita "Born 2011" Men den lilla lappen går nog att ta bort. Köpte dem mest för att jag gärna ville ha dem randiga =)

Gulligt värre med magen som syns lite i nederkanten av bilden, hehehe!

Hittade även denna som ska få stå i vardagsrummet men funderar på att måla om den till röd kanske då det blir så mycket svart vi har i vardagsrummet.


Imorgon har JAG bestämt att vi ska tömma sovrummet på saker så det är bara att sätta igång då på Lördagen. Tänkte ev. måla vårat trappstaket imorgon som vi har haft stått omålat i sisådär 100 år. Så kanske Örjan kan sätta dit det på Lördagen så har vi även det klart oxå.

Har haft Jenny här på kvällskvisten så det var trevligt och skönt att slippa vara själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0