Detta är kläderna vi fick från Ullared av ...

img_9762 (MMS)

Detta är kläderna vi fick från Ullared av svärmor :-) Jättefina!!!! Tack så mycket ännu en gång! Just nu håller jag på att baka bröd, rågsiktskakor, gott! Igår kväll var jag hemma hos Emma på förfest. Dem var ett gäng tjejer som skulle ut. Jag kan bara säga att jag längtar tills jag själv kan följa med ut igen faktiskt. Men det blir nog inte försen om ett år :-) Men men den som väntar på något gott...  Nu är första plåten klar, in med den andra brödplåten.  Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lilian

Du om någon väntar ju på något riktigt gott. Då menar jag inte att rågsiktskakorna ska gräddas klart eller framtida krogbesök. Jag menar ju givetvis din lilla bebis :) Kram

2011-10-17 @ 05:30:29
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0