Home!!!

Har nyss kommit hem från min syster Jenny som jag har varit hos en stund ikväll, trevligt trevligt!
När jag kom hem från jobbet idag kollade jag på film, nämligen New Moon (Twilight) Så jäkla bra det är!!! Längtar tills den nya filmen kommer ut snart på bio =)

Ikväll kommer Örjan hem med madrasserna till sängen. Vi skulle få låna dem i 2-3 veckor vilket är ju jättebra och jag hoppas verkligen att det kan bli till det bättre med dessa. Håller tummarna!

Imorrn ska jag vara ledig men har skrivit upp att jag kan jobba extra så vi får väl se om de ringer imorgon bitti. Skulle ju vara skönt med sovmorgon men bra med lite extra pengar oxå. På Fredag är jag oxå ledig och då ska vi in och handla lite mat på City Gross. Har inte varit där sen dem öppnade så jag hoppas att det är bra. Ska sen i helgen jobba, wieeee!!!!

Var till Rusta i Måndags och köpte mig en vinterjacka som jag hoppas kan räcka hela vintern men det beror på hur stor magen har tänkt att blivit =) Men men får väl låna syrrans jacka annars sista tiden.

Usch ingenting finns det att kolla på tvn heller. Lika bra att gå och lägga sig kanske?... Snoka en stund till på internet sen en dusch. Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0