Ledig!

Idag är jag ledig efter att ha jobbat helg. Det var en väldigt lugn och skön helg att jobba så man är inte helt slut idag.

I Lördags var vi hemma hos Sami&Sanna på fest. Det var mycket roligt och trevligt med alla som var där och med god smörgåstårta =) Vi åkte dessvärre hem vid tiotiden för jag var ju tvungen upp och jobba dagen efter. Men det var roligt så länge det varade.

Idag ska jag till tandläkarn. Har inte varit där på hur länge som helst. Hoppas jag inte har några hål eller nått, har ju inte haft ett hål i hela mitt liv så vi får väl se...
Och nu på Onsdag ska jag till Fia och klippa mig och slinga mig =) Ska bli så skönt för just nu hänger håret bara och ser alltmänt tråkigt ut tycker jag. Får se hur det går att bleka eftersom man har ju hört att när man är gravid ska man vara lite försiktig med sådant, men jag tror det kommer att gå bra =/

Och min mage den växer och vad det sparkas i den då. Väldig häftig känsla måste jag få säga att det är =)
Annars så mår jag jättebra, som jag gjorde innan jag vart gravid typ vilket är ju skönt!
Sa till Örjan idag att jag skulle vilja åka till Ullared och handla lite till bebben =) Får se om han är på den iden, hehehe! Han brukar inte vara så svårövertalad.

Ja det var allt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååååå känslan att vara gravid är Underbar! <3



KRAM!



2011-10-13 @ 00:12:57
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0