Passar på att skriva lite såhär klockan fy...

Passar på att skriva lite såhär klockan fyra på morgonen... Vaknade av att jag hade så jäkla ont i ryggen så nu har jag tagit en alvedon och förflyttat mig ner till soffan i vardagsrummet. Sover bättre där när jag har såhär ont. När jag vaknar sen igen ska jag nog baka Scones till frukost, gott gott!!! Min svärmor var till Ullared förra helgen och då hade hon handlat med lite grejor till bebben :-) Ska dit på fm. och kolla vad det blev... Ja nej... Godnatt på er igen då!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det härligt att vara gravid :) Men man sover som en kratta, i alla fall har jag gjort det alla tre gånger. Blir ju inte bättre när man ska dela sin sida med två små liv till :)

Gott med nybakat till frukost :) Ha en trevlig helg!

2011-10-15 @ 08:23:30
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lilian

Scones, gu vad gott! Hoppas ryggen är bättre nu och att du/ni mår bra :)

2011-10-15 @ 14:58:22
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0