Söndag!

Nu har jag hunnit med att städa och håller på att laga mat. Idag blir det köttgryta, gott!!! Sen i em så måste jag ut och ta in lite utemöbler och slänga gamla blommor =)

Jag har ju skrivit om tidigare att jag får så ont i ryggen på nätterna av våran säng men nu tror jag att jag har hittat en madrass som verkar bra, Ergomjuk heter den.
Den är speciellt framtagen för personer med fibromyalgi, reumatism och andra ryggbesvär. Jag vet ju att jag inte har en diagsnos på om jag verkligen har reumatism osv. men när jag förklarar för mamma hur det känns och vart jag får ont så säger hon att det är precis så som hon har.
Allafall så är madrassen liknande som en Tempur men mycket billigare. Så i Örebro så kan man låna hem en sådan madrass för att pröva på och det har vi tänkt och gjort. Ska ringa till dem nu i veckan och höra mig för mer.




Nu är det en månad kvar tills jag får gå hem på havandeskapspenning. Ska bli skönt men ändå inte. Kommer säkert att bli väldigt rastlös och sakna jobbet och alla jobbarkompisar men men, det finns ju saker och göra här hemma. Vi ska väl förhoppningsvis börja med sovrummet snart och sen är jag jäkligt sugen på att måla om i hallen där nere =) Måla panelen vit och ny tapet på väggarna. Får se om pengarna räcker till det...

Nej nu ska jag ner och skala potatis.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fy 17! Hoppas verkligen inte att Du har reumatism eller något annat skit!



KRAMAR

2011-10-24 @ 12:09:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0